Torsdag 29 april.

Fick börja med att verka hovar idag. Ska fortsätta en annan dag så jag lär mig och ev. slå på skor med. Kan ju vara bra att kunna. :)

Sen tog jag ut Chillen för några intervaller. Han blir så stark med tvådelat bett så vi körde med ett tredelat idag vilket inte blev bättre. Han bara bet tag i det och drog. Han är sådan att om man lättar på trycket i munnen när han springer börjar han galoppera. Idag tog han bettet, tog bort trycket och föll in i galopp i princvip hela tiden. Tvådelat blir det härnäst!

Maddesa tur. Hon skulle bara joggas lite på grusvägen. Kändes väldigt fin och kontrollerbar så vi kunde tänja lite på fartgränsen på en raksträcka. Märks att hon tycker det är kul att springa. :)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha gumman märks att du har roligt hos hasse och hästarna,var inte så tåkigt av mig att rekomendera detta jobb till dig i alla fall.Visst är hästarna trevliga att rida på.Kul med lite fart

2010-04-30 @ 07:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: