Seeeg!

Nu har jag varit dålig på att uppdatera men det är faktiskt inte mitt fel, kanske mitt humör men annars är  det någon annan som varit inblandad och inte gett mig chansen till att uppdatera.

Söndag: MM kom på kvällen och vi satt länge och pratade i bastun och drack massa cola. Sen kollade vi på "one last dance" och åt grönsaksdip. Så sov hon hos mig och vi pratade länge på kvällen. <3

Måndag: MM och jag åkte till Linköping med mamma, gick runt på IKANO, orkade inte så mycket. Sen åkte vi till mammas jobb och var där ett tag. Hem och sen till stallet. Dåligt humör hela dagen, trött och irriterad. Blev ingen ridtur utan bara att fixa allt lite snabbt.

Tisdag: Följde med J till stallet. Red ut, först blev det fel väg så jag hade snö nästan till knäna så det var bara att vända. Tänk om jag hade haft en shettis vid det tillfället, då hade inte hästen funnits mera. ^^
Efter det blev det Polly, han fick vila idag med.. Hem till mamma och det var där helvetet började, sen hade jag ingen dator på ett tag..

Onsdag: Gjorde inte mycket, inget stall, kom knappt upp ur sängen. Bråk och stök hela dagen och på kvällen kom samma hot som alltid finns där, då åkte jag till stallet, tio på kvällen. Hästen är som mitt barn, hur skulle det kännas för mammor om deras barn tas ifrån dem? Ofattbart, min lilla kille är det enda jag har, det enda jag känner glädje till, Polly. <3

Torsdag: Somnade sur, vaknade sur. Hämtade nya soffan, handlade, var på möte, hämtade systern med mamma. På mötet var det ännu en undersökning, gjorde en för en vecka sedan och jag undrar vilken som var mest korrekt, förra veckan vägde jag 3 kilo mer än denna, omöjligt. Längden, förra veckan var jag 163 cm, idag utan skor var jag 161 cm. Skorna är typ 5 cm tjocka så jag undrar lite vad som stämmer. ^^
Satt i bastun på kvällen och sen framför tvn.

Idag: Snart ska jag till stallet och rida, han har fått vila tills idag, inte med mening utan det bara blev så.. Trött av medicinerna, svag och illamående men det fungerar.



Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

Tjena:d ett tag sen, Hur är det med dig? Minns du mig förresten :P

2010-03-01 @ 19:25:37
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: