31 januari.

I morse tänkte jag äntligen ta sovmorgon, hur blev det med det? Vid åtta började småsyskonen leka utanför rummet, 3 stycken skrikande ungar. Kunde iaf somna om ett tag efter dem gått. Upp vid halv elva, ringde och beställde anropsstyrd buss sen var det bara att vänta 2 timmar innan bussen gick.

Väl i stallet fixade jag allt som vanligt och tog sedan in min och J's häst. Blev dressyrträning i ridhuset. Eftersom jag ridit J's hästar fick hon testa min. Jag tog en av hennes. Idag gick det mycket sämre än sist! Usch, upp med huvudet hela tiden. Man känner ju verkligen skillnaden mellan trav och travartrav. Galoppen är det enda jag är nöjd med från dagens pass.

Nu sitter jag hemma igen, ska snart äta och sen blir det bara att ''ta det lugnt'', så lugnt det går. Känenr nämligen att jag alltid är på språng, tiden jag får stressar jag med för att hinna så mycket som möjligt. Svårt att slå mig till ro, alltid redo att göra något värre än det jag precis håller på med. Sedan när man väl får ta det lugnt, sitta ned slå flyger jag upp rätt ofta eller sitter och stampar med foten. Kan inte vara stilla för jag är alltid så uppstressad. Någon som vet vad man kan göra för att stressa ned?


Kommentarer
Postat av: kajsa:)

hejsan!

otroligt gullig blogg har du.

själv bloggar jag också och har en liten frågestund på bloggen, så klicka dej in på min blogg och kolla runt lite och släng sedan in en liten kommentar och en fråga((:,

tack på förhand.



kram kajsa; www.kaaajzaah.blogg.se

2010-01-31 @ 18:39:09
URL: http://kaaajzaah.blogg.se/
Postat av: kajsa;d

sv;

du hade kommenterat en sak på bdb oh jag tänkte att jag kunde kolla lite oh du hade verkligen en jätte mysig blogg, med fin design(:

2010-01-31 @ 19:09:46
URL: http://kaaajzaah.blogg.se/
Postat av: kajsa:)!

jag länkar gärna din blogg :D!

jag ska ha ett inlägg i veckan där jag ska länka massa bloggar, du är en av dem((:

2010-01-31 @ 19:48:16
URL: http://kaaajzaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: