Aldrig träffat någon så lik mig själv..

Nu släpper jag allt. Släpper dig. Har försökt få tag, träffa och låta dig vara en del av mitt liv men du ger ingen respons. Jag ger upp, förlåt älskling men det fungerar inte längre. Tiderna med dig, minnena vi har kommer aldrig att glömmas men jag orkar inte anstränga mig för någon som inte ger något tillbaka. Jag är ledsen men tills du verkligen behöver mig finns jag inte längre. Det gör ont att göra detta men jag kommer föralltid att älska dig. Jag vet hur det är hjärtat. </3


Kommentarer
Postat av: P R I M M S

Hej! Vill du vinna en personlig almanacka? Kika in på min blogg isf! Annars så får jag be om ursäkt om jag störde :) KRAM Amanda

2010-06-28 @ 23:22:47
URL: http://primms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: