Jag älskar mitt liv.

Jag är fri från allt som har med ångest, självskadning, onda tankar och dålig energi att göra. Jag är så glad, den indiska läkekonsten har räddat mitt liv! Det är helt sjukt egentligen och snart går jag av mina antidepressiva och ångestdämpande tabletter med. Är hur glad som helst och kan verkligen satsa helhjärtat på att försöka hjälpa andra nu när jag står stadigt på egna ben. Ingenting kan bryta ner mig, ingenting! Ah, vill bara skrika av lycka, alla problem är borta, jag är FRISK!! Jag är fri från honom, från ångesten som kom gående mot mig. Första gången sedan jag började med självskadningen känner jag inte att jag måste ta ut ilskan på mig själv, första gången på 5 år känner jag mig vacker trots mina ärr och min vikt. Jag känner att jag duger och kan göra bort mig utan att gräva ner mig i ångest. Det märks på allt, till och med skolan där jag hade svårt att prata tyska, visst jag är inte duktig men nu har allt släppt och jag kan säga de få ord jag kan iaf! :D

Jag har hur mycket som helst att se fram emot nu, tjejkväll med ettorna och tvåorna, min och Nilles ett års dag, kräftskiva med släkten, Teoretiskaspelen i Stockholm med klassen i 3 dagar, kryssning med Nilles underbara familj, Konsert Melissa Horn och en hel del annat! Känns toppen och jag vet inte var jag ska ta vägen. Detta skolår lär gå så mycket lättare nu när jag har energi för allt jag gör. Sen får vi se om jag får in träning i schemat men jag orkar inte bry mig så mycket faktiskt, min kroppshydda får se ut som den gör för börjar jag satsa på viktnedgång blir allt bara tråkigt. :P

Jag lovar, allt går att lösa - ALLTID! Förr eller senare kommer räddningen, det är bara att stå ut tills dess. Min räddning kom, eran kommer med när ni minst anar det. Stå på er för ni är bra som ni är, ni behöver bara se det med egna ögon! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: