Sommarlov!

Och jag har goda skäl till dålig uppdatering. Men på en vecka har jag hunnit vara på liseberg, vunnit 2 kg kexchoklad, sovit hos Jonna och MM och Nille, haft skolavslutning, grillat med Nille, Eve och Adde, varit på picknik och en massa otrevligt. I helhet var det bra de 3 första dagrna sen har jag knappt gått upp ur sängen. Trött och bara helt blä. Men det löser sig, som med allt annat!

Tyrone börjar bli bättre nu med, helt hyper är han med för att jag inte gjort något annat än aktiviteter i skritt. Ska se om jag kommer upp på honom i morgon.

Bildar kanske kommer upp från senaste veckan eller så struntar jag helt enkelt i det, får se vad jag orkar!
Nu ska jag iaf se om jag kan lyckas somna och sedan sova ut eller om det bara blir att ligga i sängen. Men är det inte det lov är till för egentligen, att slappa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: