Efter två jobbiga dagar.

har inte hunnit med så mycket mer än att stressa, faktiskt. Veterinären var ute igår men visste inte vad det var, han ska nu gå på smärtstillande i 14 dagar. Blir han bättre har han antagligen fel på frambenen. Annars vet vi fortfarande inte vad det är. Hoppas han blir bra snart, han ser så olycklig ut av att bara gå i hagen hela tiden. :(
Har iaf världens gulligaste stallägare så jag får rida hennes häst när jag vill.

Nu sitter vi på engelskan/svenskan och kollar på film. Ingen vidare bra, får kämpa för att hålla mig vaken, ungefär som resten i detta rum. Sen blir det stallet och sedan hem, plugga och kanske färga håret, får helt enkelt se vad jag hinner.

I morgon är det första december och ingen snö i sikte. Lär nog inte bli någon heller, tyvärr. Hade varit skönt att bli av med all lera. Undrar bara hur nästa vinter kommer att bli. Varm eller kall?

Måste bara berätta en smått rolig sak. Jag har endast haft otur i en månad tills jag fick en lycko-bambu av Nille. Då fick jag tur i en vecka men nu orkade den inte med att motverka all otur i mitt liv så den gick sönder, sprack rakt i min hand! Den orkade inte med mitt liv så den tog sitt. XD



Mitt allra käraste hjärta, bli bra igen. ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Det är så sjukt jobbigt!



Hoppas din häst blir bra! Vad har hänt med den? :/

2011-11-30 @ 21:40:32
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: