Olyckan håller i sig.

Igår fick jag det mindre roliga beskedet om Tyrone, idag fick jag veta att det inte blir några skidor och fjällen i år. I morgon väntar ännu ett besked, hoppas det går åt rätt håll iaf! Tredje gången gillt eller vad är det man säger?

Var och pussade på min häst idag, passade på att smörja alla hans saker + den selen vi får låna när vi vill. Det skär något extremt att se honom såhär. ;(
Nästa vecka ska jag pyssla om honom extra mycket och sedan rida Fia-Lotta. Längtar faktiskt att bo borta en vecka, ska bli skönt att ha nära till hästarna, djuren och skogen.

När jag dessutom läste tidningen idag så var min gamla skola på första sidan. Det stod att det var landets tredje skola som gav ut bättre betyg till eleverna än vad de förtjänade. Detta var en sådan lättnad för mig. Förstod inte då eller efteråt heller för den delen hur jag fick betygen jag fick. Jag menar, jag har kämpat som ett djur på gymnasiet för att jag trott att jag är duktig. Nu vet jag att så inte är fallet och nu sjönk den pressen, vilket är oerhört skönt för nu vet jag att det inte är mig det är fel på. Visst, jag kan inte veta att det gäller just mig men förra året var 67% av eleverna drabbade. Så jag som gick ut ett år innan känner på mig att det gäller mig med. Om inte mår jag bara bra av att tro det. :)


Nu sitter det färg i detta stökiga hår! :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Nej vad jobbigt, men somsagt hoppas h*n blir bra! :/

2011-11-30 @ 22:13:16
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: