Härliga skola!

Kom på tidigare idag att jag faktiskt inte bör ha dåligt samvete för att hästen fått och får vila och endast gå någon/några gånger i veckan nu senaste/närmsta tiden. Han ska ju gå hårt i sommar, minst 3 gånger i veckan hårdträning så han får sin sommarvila nu vilket passar toppen för jag har så mycket att plugga. Precis skrivit klart en artikel och jobbat en del på novellen. Exakt en vecka har jag på mig innan allt måste vara inne, den 6:e. Hur mycket har jag kvar? 18 uppgifter/hemtentor/hemprov och två NP på 4 respektive 5 timmar. DÖR! fast fått vissa bra besked, snart har jag betyg i alla kurserna, även dem jag tagit igen från förra året och detta år verkar det som att jag får bättre än G i ett flertal ämnen. Underbart. ♥
Tillbaka till kurserna jag har mindre bra betyg i nu då. ;)
Min fritid. ♥

Svenska: Novell, norska/danska ljudfilen
Engelska: Recension, debattartikel(kloning), läsa engelsk bok, self-harming
Biologi: Immunförsvaret
Kemi A: Hemprov
Kemi B: Hemtenta, hemuppgifter
Marknadsföring: Folder, inbjudningskort, marknadsplan, loggbok
FEK A: Uppg. 6 del 2, slutuppgift, spaning
Småföretagande: Bokföring
NP: Svenska uppsats, Matte C
(Bara) 20 uppgifter kvar
Svenska: Novell, norska/danska ljudfilen
Engelska: Recension, debattartikel(kloning), läsa engelsk bok, self-harming
Biologi: Immunförsvaret
Kemi A: Hemprov
Kemi B: Hemtenta, hemuppgifter
Marknadsföring: Folder, inbjudningskort, marknadsplan, loggbok
FEK A: Uppg. 6 del 2, slutuppgift, spaning
Småföretagande: Bokföring
NP: Svenska uppsats, Matte C
(Bara) 20 uppgifter kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: