Jag är ju rätt toppen!

Idag har jag en egoboost-dag. Fixade körkortet med kommentaren att jag var en av de bästa och så frågade han om mitt resultat på teorin som tydligen var högt så sa han att det kunde han förstå utefter min körning idag! Stolt, verkligen! Efteråt var jag dock så skakis att körskoleläraren fick köra tillbaka, adrenalin? Sen mötte jag upp pappa och fick ta mega bilen hem. Har bakat i några timmar nu och jag har vekligen lyckats, kanelkakorna och saffransmuffinsarna är gudomliga, utan överdrift. Ska ta och sätta igång med en cheesecake med men först ska jag åka till mamma och hämta en form. Farmor kommer bli stolt på lördag. ♥ 
Haha, men egentligen, kan ni tänka er MIG i en bil helt själv? 
 
Här var man inte så stor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: