Sammanfattning oktober, november, december

Oktober

Gjorde mitt andra högskoleprov med avgörande resultat för kommande utbildning. Tyrone sattes igång mer ordentligt. Mycket monopolspelande med min älskling. Mycket träning. Första hemtentamen på universitetsnivå. Mycket åkande mellan handbollshallarna och kolla på handboll.
 
November
 
Mycket träning. Konsert med Bastille och Stockholmsweekend med min älskade. Firade ett år tillsammans med killen. Hade en stor 20-årsfest i slutet av månaden. Tyrone började ridas lite hårdare. Bastille släppte nytt och jag var kär.
 
December

Fyllde 20 år. Drog igång två stora projekt. Gjrde min första salstentamen. Var i Ullared. Jul - nu nyår. Tyrone kom igång ordentligt. Kom in på arbetsterapeutprogrammet. Bloggen fick mycket mer personlighet och åsikter i inläggen.
 Från företaget Fumbling for dreams - mitt egna
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: