Äntligen fredag

Skulle gått upp tidigt och åkt tills tall och gym innan skola men efter knappt ha sovit något kändes det inte så lockande. Sov ut i stället och satte mig med studier, fixade tvätten, städade och tog en lång dusch. Snart blir det skolan också, hemma sent ikväll pga skolan - igen. Borde ut och springa - orkar inte. Borde åka till gymmet och ta ett stenhårt multipass på några timmar i morgon - kommer antagligen inte orka det heller. Tur att jag har mycket nu, kan begrava mig i plugg, träna som en idiot (måste göras då jag ska sätta det som skolprojekt under 7 veckor) och ska på en intervju på tisdag. Dessutom kan jag ta upp mina projekt mer djupgående så jag kan nog fylla ut tiden för att slippa tänka en tid framöver. Det löser sig nog.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: