Ljusglimtar

När min kropp känns som att den ska falla samman orkar man inte lika mycket. Fått säga nej till vänner och fester senaste tiden men idag tog jag kontrollen. Idag åkte jag och träffade mina vänner och festade hela kvällen. Höll mig nykter men hade så roligt ändå! Behövde verkligen detta psykiskt. För varje gång jag är med på något känns det som att jag kommer dessa otroliga individer närmre. Jag använder oerhört sällan ordet älskar men i detta fall älskar jag dem. Hela gänget ihop får mig att känna en känsla av helhet och jag ångrar inte en sekund att jag gick med i festeriet även om det stundtals varit mycket jobb.Har senaste tiden känt mig som en jobbig, gnällig människa. Att dessa stannar, lyssnar och gör sitt för att hjälpa mig när jag har tröttnat på min kropp säger mycket om att jag träffat rätt människor. Att ikväll få se dem och festa tillsammans behövde jag verkligen. Smärtan i morgon lär göra sig påmind men mitt psyke är tillfredsställt och jag känner ny energi. Denna väntade smärtan kommer vara värd det för min motivation och vilja att klara allt och bli bättre har höjts något oerhört. Kunde inte vara lyckligare lottad än att ha de personer i min närhet som jag har! Jag lovar att finnas så fort någon behöver mig i den mån det går nu, men sen när detta är över då är jag redo att gå genom eld och vatten för att visa min tacksamhet och glädje, samma glädje jag känner när jag är med dem.LATex, en av mina stora ljusglimtar just nu. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: