IH för första gången

Igår tog jag tag i IH med grabben. Förvånad hur bra det gick trots att jag hade så stora ytor att jobba på. Han verkade lite irriterad över att jag kunde bestämma över honom men till slut efter lite bråk fann han sig och jag kunde löslongera honom kring mig. Det var kul att se vilka framsteg vi tagit! Från att ha tjafsat om vem som ska bestämma i allt börjar han inse att det är jag som är ledaren. Blir att jobba mer så här tills det sitter ordentligt vem som är ledaren!
För övrigt kändes han lite stel och seg, tror det kan vara teäningsvärk från måndagen då han gick väldigt hårt. Sedan var hovslagaren ute i måndags och fick ta rätt mycket på fötterna. Det kan ha gjort sitt också.



Reflextäcke behövs när man skrittas av på gruavägarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: