Rädsla

Denna helg har jag fått i mig rätt mycket mat och sovit närmare 13 timmar. Mer än vad jag kunnat i veckan. Kunde knappt äta och mådde bara illa pga smärtan i ryggen och kunde inte sova för att jag hade ont. Spydde av smärta och kom inte upp ur sängen. Men denna helg har jag blivit ompysslad och omhändertagen så jag kunnat sova ordentligt. Idag känner jag av värken men det går att stå ut med. 
 
Är livrädd att det ska bli så illa att jag aldrig mer kan komma upp på hästryggen. Om 3 veckor ska jag testa om jag kan rida igen och jag håller alla tummar och tår jag kan för att jag ska fixa det. I och med att vissa dagar kan jag knappt gå och har svårt att sitta ner och framför allt utan stöd. Eller så blir det tvärtom! Jag tränar upp kroppen så pass att jag klarar av det. Det är vad jag hoppas på. För ett liv utan hästar är inte ett värdigt liv. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: