Lite andrum

Äntligen verkar det ha vänt i smärtväg och minnet tillsammans med koncentrationen är på väg tillbaka! Känns riktigt bra men är ju inte återställd på långa vägar då benen fortfarande ger upp så måste kolla upp det. Dock så har all sjukgymnastik gjort sitt för är mer stabil och starkare i ryggen nu. Så allt sådant är positivt. Vad mer har hänt sedan sist då? Studier, jobb, häst och pojkvän. Även lite fest har jag fått in. Dock dricker jag inte längre, har inte druckit sedan början av november och har inga problem med att gå nykter på festerna. 
 
Har en fullspäckad vecka framför mig. Först vill jag dock bli kvitt förkylningen. Men det är mycket studier, mycket jobb, föreläsningar, seminarium, rapportskrivning, stall, möte med läkare, bedömningar och sen tänker jag åka till killen en dag också. Vill bli frisk så jag kan börja träna igen. Tränade 3 gånger förra veckan då sjukgymnasten bad mig hålla igång så mycket som möjligt så både sprang lite och körde lite blandat i styrka. Det var det bästa jag gjort på hur länge som helst, den lyckan var obeskrivlig efter att ha varit borta 2 månader. 
 
Ska bort till stallet nu och rida av mig lite ilska. Kom från ingenstans och kan gärna gå tillbaka dit tycker jag! Men ja, jag lever fortfarande och har ännu inte grävt ner mig under jorden i ett apatiskt smärttillstånd. :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: