Frustrerande!

Vaknade vid 10 men kunde inte komma upp ur sängen innan 13. Då gjorde jag mina övningar jag fått från sjukgymnasten. Fick för ont så var tvungen att vila till 15. Ett bad och sedan gå till tåget. Sov nästan hela vägen för det gjorde så fruktansvärt ont. Kommer till stallet, mockar två boxar och hoppas att ingen kommer upp till stallet där jag står och tjuter av smärta. Tar in hästarna och åker hem. Väl hemma har jag nu vilat i två timmar för att ens orka sätta mig upp och börja plugga. Kom och tänka på, har jag ätit idag? Jag minns inte. Mår bara illa av smärtan så är inte hungrig självmant.
 
Blir bara sämre och sämre för varje dag och nu går det riktigt fort. Minnet försvinner. Koncentrationen försvinner. Kommer knappt upp. Kan knappt sitta upp. Inga smärtstillande hjälper. Och tentan är snart här. Ska till läkaren på fredag och hoppas på att få komma till röntgen då sjukgymnasten blivit orolig för att mina ben domnar bort och att jag känner tryck över dem. Vill bara att denna skit ska vara över för vet inte hur mycket mer smärta min kropp fixar. 
 
 


Kommentarer
Postat av: Sandra Lundin

Måste ha missat något, men varför har du så ont? :(

Svar: En ridolycka med ursprung från ryggen som "spridit sig" och börjat påverka resterande av kroppen. "/
Kim

2014-11-27 @ 07:20:36
URL: http://atilio.blogg.se/
Postat av: Din faster Silla

Be dom kolla dej för fibromyalgi .
Jag fick det efter en ridolycka .
Äter en seratonin utjämnande medicin som fungerar..
Kram

Svar: Ja jag är ju inte klar med sjukvården ännu.. Ska till sjukgymnast nästa vecka och väntar på röntgenbilderna. Har ätit seratonin medicin innan men det har inte fungerat så bra med mig utan åkte mest på alla biverkningar så vill helst undvika sådana mediciner.
Kim

2014-12-02 @ 10:58:47
URL: http://travelerhorses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: