Värsta möjliga smärta

Hade ont redan igår när jag var på middag hos killens mamma. Blev att sitta en aning för länge för min kropp och sedan promenad på det. Idag kom jag knappt upp ur sängen. Vänster handled går knappt att röra och fötterna känns krossade, ungefär som för många timmar i för små pjäxor. På det är ryggen värre än någonsin. Känns som att någon hugger mig i ryggen gång på gång. Illamående av värken men kunde halta mig fram till köket så jag fick i mig något iaf. Tog ett bad för att värma upp kroppen men vågade inte ligga i så länge för det snurrar i huvudet. Så återigen ligger jag i soffan (kan knappast sitta upp!) med ett obehagligt tryck över hela kroppen. Väntar på att killen ska komma hem från jobbet. Han kommer behöva massera och fixa mat ikväll, för jag klarar knappt att gå på toaletten i detta skick!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: