Länge sedan!

Oerhört länge sedan jag skrev - på denna blogg. Finns på träningsbloggen där det uppdateras rätt flitigt. Och även min anonyma.
Vad har hänt då? Jag har fått jobb i Norrköping och även blivit sambo med en av mina bästa vänner. Dock blir det officiellt i augusti. Är singel igen men deppar inte för det. Är kvar i min hemstad och har börjat hjälpa min moster med hennes 5 åring som jag klickat riktigt bra med. Halvvägs genom utbildningen. Ja, det var nog det som hänt på dessa månader! Kanske inte så mycket för utomstående men det har hänt lite ändå. Ska se om jag orkar fortsätta duktigt på denna blogg annars finns jag flitigare på instagram och träningsbloggen. Går in och droppar en länk till den senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: