25 mars.


Kvällen igår kändes rätt konstig. Allt jag gömt och alla tankar jag unvikit i två veckor drog över mig på en gång. All lycka, all glädje jag känt försvann. Allt var tillbaka. Men jag var duktig, satt mig och skrev och gick sedan och la mig i ett kuddhav. Somnade med tårarna rinnandes, gu'va jag hatar det!!

Idag har det känts lite bättre. Blev bättre när jag kom till stallet. Fixade åt hästen och träffade sedan på Jossan och vi stod och pratade länge, så kom Verro och vi pratade ännu mera. Sedan var det kurs om sårvård på vandrarhemmet så jag, Jossan och Verro sålde fika och tjuvlyssnade på föreläsningen. Ridhuset var upptaget hela dagen så Tyrone fick vila. I morgon blir det däremot hårdträning för oss båda!

Känner att jag måste komma igång och träna, ut och gå om kvällarna eller bara något. Vill gärna må bättre med mig själv. Nu har jag hört runt i hela min vännerkrets, även bland de som bor en bit bort, om någon skulle kunna hitta på något på lördag men inte en kotte kan. Jag måste göra något iaf. Är väldigt beroende av folk för tillfället, måste träffa och umgås för att kunna bli starkare så jag kan stå på egna ben. Men det löser sig, förhoppningsvis.

Jag hoppas verkligen min plan går i verket, skulle bli så glad! Skulle vara så kul. Tror jag kan lära mig mycket på det med. Så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på turen i oturen.

Nu ska jag gå och göra något lite gladare. Hoppas på att det hjälper.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: