Ljuset i tunneln.

Blev tyvärr ingen dressyrträning idag. Trist för jag ville verkligen träna! Har ju massa att lära mig och nu när jag hittat en bra tränare vill jag utvecklas direkt! Men, det får bli nästa vecka ist! :)

Har haft en sjukt dålig vecka, inget har gått som jag velat och jag har varit nere så gott som hela tiden och klagat som fan. Stackars min pojkvän som fått stå ut med allt mitt hat mot världen denna vecka. ^^ <3

Igår red jag. Inte min häst, eller Ronjas utan en helt 'ny' häst. :O
Det var läskigt men kul med. :)
Så blev det att fodra alla hästarna i förra stallet. Lagom kul men men, det var tvunget att göras..

Idag fick jag sluta tidigt eftersom jag hade ett prov på saker jag inte gjort så jag blev klar tidigt. Åkte tidiga bussen till stallet och väl där insåg jag att det var ljust ute ett par timmar till så jag tog en skogstur. :)
Galopp genom skogen på dem fina stigarna som finns runt stallet. Massa snö och hästen blev smått galen av att springa av sig i vinterkylan. Hihi, så söt var han när han insåg att vi kom till en bäck med vatten i. Tog världens skutt, rak upp i luften över bäcken. Haha, tvärnitade gjorde han så fort han kom över, men kvar satt jag. Det där med vatten är ju såå läskigt! Hihi, sötaste. <3

Sen blev det massa skitsnack med Ronja och planering inför jul. Ser fram emot att pynta stallet i glitter och gran. Så himla mysigt! Hemma spelar det inte så stor roll men just stallet är mysigt kalla kvällar. :)

Nu sitter jag hos Candra och väntar på att hon ska komma hem. Har lite småtråkigt sådär men det löser sig så småning om. :D



Kommentarer
Postat av: julia

vill träffa dig och tyrone nån dag :)

2010-11-29 @ 10:35:12
URL: http://juliawinberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: