28 april.

Vaknade efter en dålig natts sömn och tog en lång varm dusch, dock höll jag på att somna. ^^
Så skolan och biologi, jobbade på riktigt bra med mina ekologiuppgifter. Efter var det hål men jag gjorde klart det sista på engelskan till eftermiddagen. På engelskan jobbade jag på med det vi kunde och på matten jobbade jag på som aldrig förr. Säger inte detta ofta men jag är verkligen stolt över min insats idag. :)

Drog till stallet, hade fortfarande inte riktigt bestämt mig när jag kommit upp på hästryggen vad jag skulle rida så red bort till skogslotten och red lite i ridhuset. Red igenom LB:1 och det gick väl sådär, måste träna så mycket mera.. Måste även träna på olika miljöer så försöker rida på så många olika ridbanor eller nya miljöer som möjligt. Klarar han inte nya platser klarar han aldrig ett dressyrprogram. Sen red vi bort till sandgropen och jag lät honom sträcka ut sig på de långa sträckorna innan jag red i samlad galopp. Han var duktig men det behövs mer träning, det märks. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: