Packar ner min framtid och bearbetar det förflutna.

Har ni någonsin känt hur svårt det är att hinna med allt? Jag ska vara så mycket på en gång och jag försöker verkligen uppfylla allas krav på mig. Inte det att folk har krav på mig som person men inom olika områden. I skolan har de krav på mig att jag ska klara kurserna. Mina vänner har krav på att jag ska vara en bra vän. Mina föräldrar har krav på att jag ska vara en bra dotter. Min pojkvän har krav på mig att jag ska vara en god flickvän. Min häst har krav på mig att jag ska vara en god ägare. Min dansgrupp har krav på att jag ska vara en duktig dansare. Sen att inte tala om alla mina krav på mig själv! Jag ska träna, äta rätt, se bra ut, uppfylla allas krav på mig, vara en duktig ryttare, vara en bra medmänniska genom att vara trevlig och hjälpa allt och alla.

Denna vecka känner jag hur skammen ligger på mig. Kan inte dansa eller träna pga allt pluggande för att klara kurserna. Kan inte rida av samma anledning. Jag kan inte vara social och ska hela tiden hjälpa till. Dessutom mår jag inte bra fysiskt. Antagligen är det biverkningar av mina anti-depp som gör och ger mig andfådd, hjärtklappningar, andningssvårigheter, kramper i vänster sida, svagheten, huvudvärken, yrheten, skakningarna och allt det andra. Ska till en annan läkare nu på torsdag och diskutera just medicinen. Hoppas få byta isf för detta går inte! Reagerar på hö och tom Tyrone, får svårt att andas i stallet när jag är nära honom.. Så får hoppas det är medicinen och inget annat (så som allergi mot hästar..) !



Min vackra kille, aldrig att jag skulle kunna lämna dig, inte av någon anledning alls. Du ska stanna hos mig tills våra hjärtan slutar slå. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: