På egna ben

Har precis avslutat en relation på ett och ett halvt åt och precis innan det hade jag ett förhållande i två och ett halvt år. Med andra ord står jag på egna ben efter fyra år i förhållande, fyra år av kärlek och livskamrat. På fyra år har jag sluppit sova själv. Nu är jag själv, på egna ben.

Men det är som allt, inget ont för inte något gott med sig också. Nu kan jag satsa på skolan mer, på hästen och skaffa nya bekantskaper. Risken att bli sambofett är även minimal! ;)

Har varit på botten idag, 1-2 dagar får man må dåligt efter något stort men sen är det dags att ta tag i livet. Börjar med att ha seminarium hela skoldagen (äntligen ännu en sak mindre i skolan!) sedan blir det stall och ut med en kompis. Kan behöva det så ser fram emot det. På lördag ska jag ut med en annan kompis. Dags att börja engagera sig i studentlivet och skaffa märken för som fadder till hösten kan man inte gå utan märken! Mycket att se fram emot men just nu kollar jag en dag i taget och gör det bästa av den. Mer än så kan ingen begära.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: