Saknar hästlukten

Det är svårt att hålla sig undan. Det är ju ändå en livsstil. Att inte få lukta häst varje dag gör mig ledsen. Även en så simpel sak som att inte känna gemenskapen i stallet om dagarna känns ledsamt. Har åkt till Linköping för att få rida fina hästar senaste tiden. Jätte kul med monté men det saknas något! Sist fick jag skrittas ut i skogen i ensamheten och det kändes så skönt. Första gången på länge jag verkligen kände mig lycklig och kunde andas rent sedan min älskling somnade in. Jag saknar det så. När jobbet nu är slut den 8 augusti så ska jag åka och kolla på en eventuellt ny stjärna. Jag längtar och hoppas allt fungerar. För snart går jag sönder helt här på marken utan att dofta häst.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: