Superwomen

Ibland händer det att jag stannar upp från allt och bara kollar mig omkring. Det är dessa ögonblick jag inser hur mycket jag klarar av, hur stark jag är. Jag bär på oerhört mycket bagage men kan förbise det och leva i nuet. Jag är engagerad och har alltid många bollar i luften. Riktigt stolt över mig själv! Studier på universitetsnivå, med i festeriet och engagerad i fadderiet, har häst alla dagar i veckan och 3-5 pass i veckan i stallet, sköter kost och tränar 3-5 gånger i veckan, träffar vänner nästan varje dag samt har en kille i andra sidan av Östergötland som jag är hos i princip 1-2 gånger i veckan och ringer de från något av mina 3 jobb så kommer jag direkt. Menar, hur många är så här aktiva och gör så mycket?! Samtidigt funderar jag på vad jag ska göra härnäst. Är en sådan som mår bra av mycket att göra men ibland ser jag mig omkring och inser hur mycket det egentligen är och känner mig då som en variant av superwomen. Är stolt och sjukt nöjd över mitt liv. Alla borde få uppleva denna känsla. 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: