Update

Jag lever! Mer än någonsin faktiskt. Mycket har hänt under denna vecka och jag har inte haft tid eller lust att pilla med telefon eller sociala medier. På en vecka har hästen hunnit åka hem, jag flyttat till Motala och killen samt att jag jobbat på habiliteringen i Motala. Tyvärr är inget permanent och om en vecka lär allt vara normalt igen. Har nämligen praktik nu i två veckor och då åkte hästen hem så jag kan fokusera på praktiken. Men han kommer tillbaka som tur är! Dock får jag inte se min kille varje dag då.. Uppoffringar!
Nu är jag hemma en vända för i morgon är det overallinvigning som vi håller i! Kan och vill ju inte missa det! Ska bli kul att träffa vännerna igen. Sen åker jag tillbaka till Motala på söndag. Här är lite bilder från förra fredagen och gasskat-sittningen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: