Verkligheten, jag kommer hem nu

Nu är mina 2 underbara veckor slut och verkligheten står kring hörnet. Har lärt mig så oerhört mycket och fått reparera själen från allt. För första gången vågar jag säga att jag är kär. Denna kille har gjort saker för mig som ingen annan kille någonsin gjort för mig. Han har funnits för mig i alla lägen, fått hjälpa mig klä på mig en morgon när smärtan var som värst, hållt om mig om natten och försvarat mig när folk hoppat på mig. Det är stora saker för mig och det känns att få lämna det och inte veta när jag kommer tillbaka. Han är för bra för att jag ska tro att han är sann!

Tillbaka till vardagen, struktur, ponnyn och skolan. Ska strukturera upp kost, träning, sovtider och skolan i minsta detalj för att underlätta för mig. I morgon ska jag till sjukgymnasten för att se om jag blir något klokare på min rygg och värken som ökat senaste tiden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: