Jag är inte den jag var

På ett väldigt bra sätt! Detta ska en viss vän vid namn Bella ha massa beröm för. För ett halvår sedan hade jag i princip endast en pojkvän att luta mig emot, drog mig gärna undan socialt och blev kallad för socialt inkompetent. Sen träffade jag Bella i en ren händelse så bjöd jag med henne ut och sedan dess har vi suttit ihop i princip. Denna sommar har utmanat mig på mer än ett sätt och jag har lärt mig att bli mer självständig och starkare än jag trodde jag kunde bli. Bella bjöd med mig överallt och mitt sociala nätverk är större nu än någonsin innan. Jag trivs som fisken i vattnet med både mig själv och min omgivning. Skaffat vänner på eget håll också som får mig att känna att jag inte är ensam och älskad. De som träffade mig för ett år sedan träffade inte den jag är idag och jag varken vill eller orkar ta upp sådana kontakter för att jag är en helt annan människa nu medan de fortfarande är de samma. Anser inte att jag behöver sådana människor i livet jag lever idag.



Denna bild skickade Bella till mig tidigare idag och den stämmer så väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: