Pepp på livet

Antagligen lite för pepp för mitt eget bästa. Har prioriterat bort träningen lite vilket resulterade i bakslag i ryggen igår. Kunde knappt stå eller sitta. Som tur är har jag världens bästa vänner som kan massera så fick ryggen utmasserad och idag kan jag fungera normalt! Blev lite spontant chillhäng igår med festeriet också. Skönt att släppa all anatomi för en kväll och bara umgås.

Ikväll ska jag träna och i morgon lämnar jag äntligen stan för att få mysa hos killen ett dygn innan det blir sittning och kravall på lördag. Jodå, alltid något att se fram emot.





Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Så fint sminkad du var där! Passar med färg på läpparna! ;)

Svar: Tack så mycket! :D
Kim

2014-10-02 @ 11:48:16
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: