Hur hinner du allt?

Folk frågar mig detta dagligen och vet ni vad? Det är enkelt. Man prioriterar och hat disciplin. Jag går upp vid halv fem på morgonen för att åka till stallet och motionera hästen innan skolan. Beroende på om jag börjar 8 eller 10 tar jag gymmet innan skolan. Så har jag skola och de dagar jag väl har schema där så är det på 2-6 timmar så jag kan sitta kvar och plugga där innan jag åker hem. Mina vänner träffar jag i skolan, i stallet eller över en lunch. Festeriet ses mycket på helgerna och mycket av det jag gör där fixar jag själv på kvällen. Sova vid 21-22 och så upp 4.30 dagen efter. Svårare än så är det inte! Man formar sitt eget liv, glöm aldrig det. :)



Lev medan du kan! När som helst kan det ta Slut!


Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Så bra skrivet! :)

Svar: Tack! :)
Kim

2014-09-19 @ 14:32:52
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: