Terrorist

Nu har ponnyn bott in sig tillräckligt för att leva rövare! Kan inte stå i stallgången utan att försöka gräva sig till Kina, gör allt för att få äta grimskaften, mig och allt som finns på marken, han har även kommit på att om jag inte har longerspö så behöver man inte gå fram även om jag säger det. Ponny! Dessutom har han dragit av sig en framsko så håller på att leta hovslagare men alla är så uppbokade.. Vill ju komma igång med träningen ordentligt inte låta honom stå och samla energi att busa med..

Igår fick han vila när jag insåg skon. I måndags och idag gjorde jag en fuling, orkade inte tränsa så han blev longerad i grimma. Ingen större skillnad faktiskt när man inte har några inspänningar. Fortsätter försöka få tag på hovslagare så vi kan lämna den mjuka paddocken framåt veckoslutet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: