Ett mentalt avsked

Igår sålde jag alla T's saker. Det var inte lätt och efteråt bröt jag ihop och ångrade mig så mycket. Min älskade T. I vanliga fall brukar man bli glad av pengar men denna gången när man insåg att mina materiala minnen av honom nu är några papperslappar gör så fruktansvärt ont. Han är och kommer alltid vara min stora kärlek. Mitt hjärta kommer för alltid att tillhöra honom för de djupa spår han gjorde i mig kan ingen ersätta. Visst älskar jag min pojkvän men det är långt ifrån samma sak. Ingen kan mäta sig med min första kärlek till min själsfrände. Min stora nallebjörn. Han är den som tagit mig så långt och det kan ingen ändra. Idag är saknaden lite extra och vattenfast mascara är på om jag skulle bryta ihop lika mycket som igår.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag förstår hur du menar, när jag sålde skips alla saker! Och Tyrone fick verkligen en på fall och honom glömmer man aldrig! Han satte stor spår i mitt hjärta och han har en mycket speciell plats hos mig, fina Tyrone ❤️ Ta hand om dig kim och låt tårarna spruta. Kram jennifer

2015-01-16 @ 15:13:55
URL: http://fames.se/jennifeer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: