Summering 2014

Beskriv året med tre ord.
Socialt, tårar och skratt

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Att ha börjat på min utbildning. Brutit upp ur ett långt förhållande. Min älskade Tyrone gick bort. Träffat en underbar kille. Blivit aktiv i studentlivet.

Har du blivit bättre på något?
Ja, träning överlag. Att ta hand om mig själv. Att vara mer social. Social situationer i helhet!
 
Gjorde du något du aldrig gjort förut?
Mycket! Hade det lite trassligt på sommaren psykiskt så där var det en hel del jag gjorde som jag aldrig gjort innan. Sedan jobbat inom vården.

Vad var extra dåligt med året?
Förlorat min älskade. Falska människor. Mycket stress och smärta i kroppen.

Vad var extra bra?
Studentlivet, LATex och ATtityd. Har överlag varit lyckligare detta år och hittat mig själv framför allt. 

Vad lyssnade du på?
Bastille, Markus Krunegård och väldigt mycket annat blandat.

Vad skrattade du åt?
Åt mycket mer än vad jag tidigare har gjort. Alla minnen med vänner och studentlivet.
 
Vad grät du till?
När min älskade gick bort. Och det är vad jag gråtit till nästan bara, i grund och botten. Och av lycka för att jag har fina vänner.
 
Lärde du känna några nya människor?
De allra allra bästa. Många i skolan, festeriet, fadderiet och framför allt min fina pojkvän.
 
Och så slutligen; dina planer inför 2015?
Fortsätta bli en bättre människa. Trivas med mig själv. Skratta. Njuta av livet. Träna. Fokusera på studier. Ta vara på alla jag älskar. Uppskatta alla små detaljer i livet. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: